nelllan

lycka

Foglossning

Kategori:

Dag två på jobbet h jag har redan fått tillbaka min foglossning..yeey vad bra det känns..NOT!
Får hoppas att det försvinner eller iaf inte blir värre.
Ska snart bege mig ner mot BM för att få lyssna på min lille Batmans hjärtljud. Hans rörelser blir meer tydliga och jag känner nu även när han får hicka :P
Hickan som kommer blir visst mer tydlig då min kollega kunde känna den och trodde först det var hjärtslag för att de var så jämna. fruktansvärt häftigt att jag faktiskt har en levande människa inne i min mage.
En liten människa som är endel av mig och Per. en människa jag inte känner/träffat men redan älskar så högt. <3
Dock gör han det inte lätt för mig, kan knappt sova då hur jag än ligger är obehagligt. Om det inte gör ont så har jag antigen svårt att andas eller så klämmer det, eller så spaarkar han förfullt för att han vill att jag ska ändra position.
men börjar bli galet att det bara är 11 veckor kvar, t.o.m mindre till BF.
gud..bli mamma på riktigt. läskigt. Men finns ingen annan än Per som jag vill dela denna häftiga upplevelse med. Att bli förälder. <3
 
 
 
Nä, nu snart blir det BM och sedan blir det att åka till Ford. ny bil tack :D
Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: