nelllan

lycka

Att finna tiden

Kategori:

Dagarna går fort här hemma. Per började jobba i måndags och nu är jag och Isak ensam på dagarn! 
illkillen är i en fas nu så han är inte allt för lycklig av sig. 
När vi går upp är han jätteglad men efter första sovstunden sen så är han rätt oroade resten av dagen. :( 
Jag har fått sova iaf det senaste. vågarna inte säga/skriva att det är en rutin men i snart en vecka så har han endast vaknat vid två-halv tre och sedan vid efter fem. å då somnar han vid halv nio - nio eller något senare. 
började juh att gå o lägga mig med honom vid åtta när han bara var en  vecka typ. Så förmodligen eller förhoppningsvis så är det de som gjort det. å för en vecka sedan började han sova i egen säng. Duktig kille <3 
 
i skrivande stund så kollar jag på min lilla som igger o sover, sover till sin favvomusik.."de vet du"... haha seriöst! Ungen känner la igen muisken sen Per spelat den under hela graviditeten för magen xD 
Han vaknade för en stund sedan, så satte jag igång musiken och han somnade med en gång!! 
 
Nä nu ska jag äta upp min kesella medans jag har chansen! Mat är något som inte är en självklarhet med småbarn har jag märkt..haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: