nelllan

lycka

Tiden

Kategori:

Vart tar tiden vägen? Dagarna går så fort att det är läskigt! Imorgon blir min Isak TVÅ månader! Tyckte nyss han kom till världen. Min älskade son. 
Utvecklas massor gör han, han ler, skrattar (utan riktiga skrattljudet ännu), hittat sin tunga, hittat sina händer och börjat hitta sina fötter. Pruttljud är det bästa som finns. haha! 
Han är ju även mammagris om vi säger så! ;) <3 
Sitta på golvet är något som jag gör för det mesta nu för tiden. Han älskar sin sitter så jag sitter bredvid den på golvet för det mesta. Som nu t.e.x. haha. han ligger och sover med sin napp och filt.
 
Mörkrädd är han nog oxå, så pimpat vagnen med en ljusslinga..haha! Sjukt mysigt blev det iaf. 
Testade den i söndags när vi var ute och kollade på tomteparaden. funkade kanon. Folk kom fram och gav komplimanger om den xD 
 
Förkylda är vi här hemma. vilket gör att jag har svårt att sova för ligger och lyssnar så att han kan andas hela nätterna. Peppar peppar...Så har han ju rutiner. vi går och lägger oss vid åtta och han somnar vid halv nio. Sedan vaknar han ca 2ggr tills vi går upp vid sju-åtta! 
Känns rätt skönt att jag börja med nattningen redan vid en veckas ålder. 
Duktig är han och sover i sin säng oxå. Har han gjort i en månad nu! Han började sova bättre när vi tog över honom till sin säng. Dock är sängen precis intill mig! 
 
Nu är det snart jul och med min egna lilla familj så känns det helt underbart! Köpt julklappar till Isak som kommer snart från Jollyroom plus att vi köpte en mjukis-hund för någon dag sedan, som är typ 3-4st Isak i storlek. HAHA! Sedan julpyntade vi och hade upp granen för 1,5 vecka sedan (Oops) :D 
Jag älskar min familj <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: