nelllan

lycka

Minnet är bra men kort

Kategori:

I måndags gick man in i v37 (36+0), idag är det 25 dagar kvar till bf. Lite läskigt samtidigt som det känns som en evighet. 
Det läskiga är att allt kommer förändras, det kommer aldrig mer vara BARA jag o Per. Vi är ju "mys-människor" som gillar att kolla på serier och vara nära varandra. Kvällarna tillsammans är liksom dagens höjdpunkt typ. 
Nu kommer vi aldrig mer kunna vara och göra vad vi själva vill, utan kommer få rätta oss efter en liten fiskorv, haha <3 
Men samtidigt ska det bli så sjukt häftigt och underbart! Per kommer bli världens bästa Pappa! <3 
Det är en av de sakerna som jag ser fram emot mest, se Per och våran bebis ihop <3
 
I förrgår var vi i Skövde, som vanligt kom vi hem med massa kläder till plutten..fan att vi inte kan hålla oss..hahaha :P 
Igår hade jag en dag med många ärenden. 
Eftersom jag glömt av att jag skulle tagit blodprover FÖRRA veckan så blev det första stoppen, Sannis och Saga hänkade på :D O med min vanliga tur så fick jag självklart en sköterska som sticker fel första gången så hon får göra om.. blöh?
Efter det gick vi till Öppna förskolan och checkade, gud vad mysigt ställe. Å att Se lilla Sagis så glad och leka med allt var verkligen jätte skoj :D <3 
sedan till jobbet och ämna tidsrapport och efter det til Ica och köpa hem lite basic. 
När jag kom hem var jag DÖD! xD Hade så ont att jag knappt tog mig upp ur soffan och gick som om jag skitit på mig! 
men lyckades iaf att laga mat tills Per kom hem, han jobbade över 1,5 timme och skulle på träning halv nio så tog de sista krafterna för att se till att maten iaf kvar klar tills han kom hem! 
 
Alla bra program har ju börjat! IDOL - fast det kommer man sluta kolla på snart för är bara det i början som är roligt. 
PH - började i måndags, whoop! 
Sedan är det massa andra småprogram oxå! :) 
 
Nä, nu får du allt snart titta ut lilla Batman in magen! ja längtar såå efter att se dig<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: