nelllan

lycka

Isak <3

Kategori:

oj oj oj..vad saker jag har att skriva egentligen! Dock finns inte tiden eller minnet för att skriva allt just nu. 
 
Den 2 Oktober kom min älskade son ut! Efter 29 (!!) timmar med värkar!förlossningen var det jobbigaste jag varit med om, som sagt många timmar, fick feber mitt i allt och en litenn bebis som satt fast i sista "kragen" i flera timmar!   Mer detaljer får komma senare n är tiden och orken finns!
Per var en stark pelare vid min sida och hjälpte mig under hela förlossningen <3
 
Ut kom min älskling iaf, 8:42 den 2.e okt! 3245g och 50cm ren kärlek!
Aldrig trodde jag att man kunde känna sådana här starka känslor. Att man kan älska någon så myvcket att det inte finns ord att förklara. Jag skulle lätt offra mitt liv för honom!
 
på fredag blir han REDAN fyra veckor, fattar inte vart tiden tar vägen? Per är hemma med oss till den 9.e November, eller han böjar jobba den dagen! Skönt att vara två såpass länge :)
 
man är verkligen i sin lilla bebisbubbla. Tiden rinner iväg och man glömmer av allt runt om! Men rutiner kommer väl mer o mer antar jag.  
 
jag är iaf världens lyckligaste mamma som fått världens finaste son. Min Isak <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: