nelllan

lycka

10

Kategori:

idag är det tio dagar tills vår plutt är beräknad! <3
Kände mig rätt så smidig och mindre trött idag så fått gjort lite. städat, slått in paket, fixat med ramar och foton, börjat göra iordning skötbordet, vart nere med första omgången tvätt, gjort handlingslista, Ja endel alltså.  Å som vanligt får man sota fört, händer svullna och varma som element. jaja! När Per slutar om ca timmen så blir det att åka och handla lite, laga mat, förbereda tårta inför imorgon och sen tänker jag med gott samvete lägga mig ner och dö lite...haha! 
 
Blir snart tokig av att vi inte hör något med bilen. Människan sa förra veckan att han skulle ringa när som och säg att bilen var levererad! Tappar tåååålamodet. Eftersom bebis säkert kommer i oktober så måste jag juh se fram emot något annat tills dess och det är BILEN! 
 
Vaknade inatt ( eller ja, är uppe varje natt och vaknar tusen ggr) av inte vad som helst utan att jag låg sked och inte med vem som helst..utan Kompact Haha söta katt hade lagt sig jäms med hela min rygg och höll om mig..dock låg han åt fel håll så hans baktassar höll om mina skuldror och framtassarna nästan min rumpa :P 
Finns nog ingen mysigare kisse. Han ligger alltid precis vid mig varje natt. <3 
 
Charline har det bra, lärt sig att gå in och ut!  Hon har fått en ny chans och hon har tagit den hittills :D <3 
 
åh denna lycka jag ändå har idag, jag har världens bästa bebis i magen, är tillsammans med världens bästa kille och han kommer bli bästa pappan ever  <3  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: