nelllan

lycka

ZzZz

Kategori:

Femtio nyanser.. ja det är allt bra böcker det ;D Seriöst läst u två böcker direkt. Bok nr2 tog mig inte ens ett dygn! HAHA. Livsfarligt att fastna så! Inte vågat öppna bok nr3 ännu. måste se till o bli klar med allt som måste göras denna veckan först :P 
 
Äntligen kom papper från försäkringskassan om att jag kunde ansöka om sjukpenningen....väntat en evighet på det!  men såg när jag var inne att de redan godkänt iaf de som jag sökt i föräldrapenning när plutt är ute. Gick på två  veckor typ så det var snabbt av dem!  Men nu är allt sådant inne iaf. 
Sedan så är det altt mycket annat oxå denna veckan, slå in presenter, baka tårta, besöka jobbet, hämta våran nya bil, kalas för Sanna, Jonna och Nova. Hejdå-fest för Fia och även så ska svägerskan med familj flutta till sitt nya hus. 
PLUS att man verkligen är höggravid nu, valde ingen bra månad för det xD haha! 13 dagar kvar till bf! helt galet egentligen! Yeey! Dock inga känningar ännu. Fast bra, jag hinner inte föda barn denna veckan :´D HAHA! 
 
Nä men får väl se om man verkligen klarar av allt detta. Får lyssna på kroppen ordentligt nu och vara lite ego! Man ska orka med en förlossning liksom. men håller tummarna att orken finns :) 
Bara av att duscha förut (visst rakade benen och klippte tånaglar och sådant) så svullnade både fötterna och händerna upp och jag blev totalt slut. Märks att det närmar sig, åh vad jag längtar efter min och Pers lille Plutt! <3 
 
min familj är bäst <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: