nelllan

lycka

v38

Kategori:

Nu är man äntligen inne i zonen att de inte stoppar en om plutten skulle vilja komma ut tidigare! Skål med min vattenflaska på det ;D 
 
Igår var en väldigt jobbig dag! Igår åkte vi och lämnade Charline till sitt nya hem. Där hon kommer få vara utekatt och förhoppningsvis kommer må bättre. Många tårar och känslor. Känner mig trött iag pga det. känslomässigt trött och slut. Kompact verkar inte speciellt påverkad ännu iaf, endast att han är mer kelig..Vilket jag faktiskt inte trodde at det gick! Mitt lilla älskade plåster <3 
Kändes konstigt att inte göra alla vanliga rutiner som man fått göra när Charline varit här. Stänga alla dörrar till V-rummet med hjälp av stolar för att hon kan öppna dörrar. Gå upp på morgonen och stänga alla skåpsluckor för att hon öppnat dem under natten. plocka bajs på golvet  på morgonen för att hon tyckte det va bätttre 5cm utanför lådan istället för i... På ett sätt blir vardagslivet lättare utan C men samtidigt var hon min lilla bitchiga prinsessa <3 Nu är jag ensam med alla pojkar. Per, Kompact och förmodligen så är det ju en Batman i magen ^^ 
 
Haft Sanna och Sagis på besök på förmiddagen, alltid lika mysigt. <3
 
Denna månaden har nu börjat och presssen ökar om allt som ska göras och köpas. 
 
4.e Bästa Ida fyllde år. 
10.e jag ska färga håret.
16.e Bästa Sanna fyller år! Min Gravidis A är beräknad med sin prinsessa.
19.e Jonna fyller år. våran nya bil ska vara klar att hämta. Fia ska ha hejdå-fest. 
20.e Nova fyller år.
21.a Kompact fyller år.
23.e Andreas fyller år. 
25.e  Min och Pers 2års dag. 
27.e Våran Batman beräknad. 
 
PLUS att alla som fyller år ska ha kalas! Och att Sara & Andreas får sitt hus!  å vi ska bli klara med allt som ska vara fixat innan plutt kommer. 
HAHA! jag är höggravid på detta!!  Seriööööst vad jag och Per valde fel månad att bli gravida! hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: