nelllan

lycka

v36

Kategori:

Nu börjar det ändå närma sig, dock blir tålamodet dåligare och dåligare :P 
Inte blev det bättre när Pers bror fick sin lilla dotter i måndags :D Fick träffa henne igår, seriööst, hur liten och söt får man vara!!?  Längtan efter våran egna lilla plutt är gigantisk <3
 
börjar bli tungt nu, eller varit länge men nu börjar det verkligen bli det. haha :P Sover så sjukt dåligt och vill egentligen bara ligga i sängen hela dagarna. Man lever som i en bubbla. I een bubbla av ignorans. Man orkar liksom inte bry sig om andra. Vilket jag inte är van vid att känna.  
jag hoppas många saker/beteende hos mig själv försvinner sen när plutten kommit ut. Vissa sidor gillar jag inte liksom. 
Men ändå  så kommer vissa stanna, man inser ju vart man har folk när man är gravid. Man liksom får någon sort av smittsam sjukdom när man gravid (hehe), eftersom man inte orkar eller är lika rolig längre så duger man inte heller i alla situationer. 
jag är fruktansvärt glad att jag hittat A, en tjej som oxå är gravid..hon bor tyvörr långt ifrån mig men vi skriver varje dag. Så mycket som man kan ventilera ihop. Utan henne hade denna graviditet varit mycket jobbigare och mycket mer ensam. <3 
 
Har ett samtal som jag måste ringa, vilket jag har ångest över. Vetrinären. Charline ska få komma till sin mamma i himlen. Sitter och tittar på henne nu.. hon sover 1,5 meter ifrån mig. hon är så himla vacker katt. varför kan hon inte bara sköta sig? Varför kissa inne, varför bajsa utanför..varför riva på väggar, skåp, dörrar, möbler.? Varför vara så osocial? varfööör?? :( 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: