nelllan

lycka

Tjockis

Kategori:

Helt otroligt, nu är vi inne i Augusti..vilket menar att nästa månad ska jag bli mamma! GALET! Dock kommer jag säkert gå över tiden och då alltså in i oktober..men ändå :P
Börjar bli redigt tungt för mina 159cm nu.. andfådd och halvt faller ihop efter en svänga på stan typ. Men men, det kommer ju en liten bebis..en liten snutt som jag älskar redan.
 
Igår hade jag och Sanna myskväll här hemma. Köpte halva Ica och sedan myste ner oss i soffan med tända ljus och Tvn i bakgrunden (inte för att vi tittade på den, hehe). Hon fixade mina naglar, filade och målade och hade sig. Gud vilken lyx! Gått runt hela dagen och kollat på mina fina naglar! :D HAHA!
En kväll med mycket socker, mycket tjöt och bara ren egentid. underbart <3
 
Idag varit och lämnat in papper på jobbet, sagt hej till svärföräldrarna, ätit ute på stan och sedan handlat lite påvägen hem. Sedan var jag totalt död och kunde knappt andas eller röra mig. Drog av mig kläderna när jag kom hem och Per fick hämta något kallt att dricka.. yeey vad kul det är ibland att vara gravid ;)
 
Nu ska jag föra över resten av alla kort från min gamla telefon o sedan beställa hem från fujidirekt. fått massa erbjudande av dem nu så lika bra att använda. Har ju endel bilder va! haha.
 
Hämtade barnvagen i lördag, guuuud! Blev som ett barn på julafton när hon körde ut den till oss. Snacka om lycka. sjukt fin är den och har så många olika funktioner o allt. Kan lägga in foton sen :D
 
Fast jag har alla dessa hormoner, foglossning, värk, orkeslöshet, kan ej sova...o.s.v. Så.. kan jag faktiskt inte vara lyckligare! <3  -familj-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: