nelllan

lycka

Att inte bli hörd

Kategori:

Fruktansvärt irriterad på vården.  Jag tycker att min plutts mönster har ändrats och har en oro över detta. Men lyssnar förlossningen på det? Nepp...hur kan en människa på andra sidan tråden säga att det är lugnt? Visst, jag har mer är gärna fel i denna oro men hur ska man veta det om man inte får se bebis? Att kolla bara hjärtljud skulle inte Heller lugna mig. Jag vill SE bebis o att han mår bra där inne...  men är väl bara att vänta. 7 veckor av oro. Känner mig sjukt negativ men är för att jag känner mig så ledsen pga oron. Vill knappt prata om det för känner direkt hur det börjar klumpa sig i halsen och ögonen vattnas. Får hoppas det blir bättre.
 
Jag älskar dig, du där inne i magen.  Ber till gudarna att du mår bra <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: