nelllan

lycka

frisörensören

Kategori:

Yeeey! Har idag gjort något som jag inte gjort på..öhm..kommer inte ihåg så måste vara massa år sedan. Färgat håret hos frisör! :D Så skönt att bli lite ompysslad! Speciellt nu när man mest känner sig som en fet kossa ^^ haha. 
Blev så nöööjd! Hela håret är i samma färg och ser så friskt ut :) Klippte mig inte för så länge sedan så behövdes inte nu. Trodde jag skulle få betala massor men 420kr tycker jag att det var lätt värt! Dock hade de egentligen höjt priset sedan hon och jag prata, tror jag fick det billigare priset (whoop)! 
 
var även och lunchade med Fia förut idag, tiden flög iväg och vi satt där i två timmar :D <3
 
Snart är våran bil klar, helt överlycklig är jag! Per var på banken och fixade de sista pappersgrejjsen idag å när de ringer från Ford så äre bara att åka o hämta :D 
Tänk- en helt ny bil!! HELT NY! <3 
 
Plutten i magen lär stanna där han är känns det som! Hade lite molande värk igår och lite då o då idag men inget mer. Var hos barnmorskan igår och han är fortfarande fixerad och allt. 17 dagar till bf!
Nu har jag gått upp 12kg sen inskrivningen..hoppas innerligt att jag kan gå av mig dessa kilon sen! Får bli mycket promenader med barnvagnen, om nu bebis gillar att "åka"  barnvagn! 
Köpt mig en bok iaf för nyblivna mammor och träning ..hahah!! Kanske om man kollar på den tillräckligt länge så går man ner i vikt? xD HAHA! 
 
pussokram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: