nelllan

lycka

Längtan

Kategori:

Med 11 dagar kvar till bf så är jag både stressad och tycker det är en evighet kvar. Eftersom jag säkert kommer gå över tiden oxå. Men ändå stressad då jag aldrig får  tummen ur och göra iordning bb-väskan ordentligt och annat smått :P Men samtidigt känns det som en evighet bort. Speciellt de dagar som maninte fått ngn sömn alls eller  har ont överallt. 
Idag är dock en rätt bra dag, fått sova något mer än de sista nätterna. haha man får vara glad för det lilla. Sedan har jag varit på stan lite och så. målat mina naglar, sminkat mig. whoop ;D 
Men helvete vad alla blegar på mig och min badboll till mage, som om de aldrig sett en gravid förut xD hahah..! 
 
Idag är ingen vanlig dag, utan världens bäääästa Sanna fyller 25 :D <3 Känns så sjukt konstigt att inte vara med henne idag o  så  men så blir det när man är höggravid och hennes familj är förkyld! Inte lust att föda med en förkylning i kroppen haha! Men får fira henne på fredag istället :D <3 
 
Strax ställa mig o göra korvstroganoff. :) Ska göra den STARK idag, kanske bebis vill komma ut? haha! 
Nä men per brukar få sin vilja igenom så bebis lär komma i Oktober :P 
Undra om det blir en liten Liam eller Thor..eller kanske Max? eller så chockar bebis oss o det kommer ut en liten Ella! haha spelar då ingen rol, så länge bebis mår bra <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: