nelllan

lycka

ber till han där uppe.

Kategori:

Pratade igår med vårdcentralen och efter blev jag nästan känslig då damen på andra sidan faktiskt brydde sig och tog mig på allvar. 
Så idag har jag en tid klockan 14.20. Men nu ber jag till han där uppe att läkaren tar mig på allvar..vet att jag haft denna nisse förut och jag förstår inte riktigt vad han säger..typ dansk! 
Ska bli intressant.. får la göra som förra gången och fråga sköterskan utanför vad det står i min journal för att veta vad han sagt?! 
suck? vad händer egentligen med vården? Ska man inte kunna förstå sin läkare? Är det inte svårt nog att förstå alla termer? nej nu ska de prata danska eller vad som och inte kunna ett ord svenska förutom "hej" ? 
SNÄLLA SÄG ATT JAG FÅR SMÄRTSTILLANDE! 
jag vill inte ha ont längre!!!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: