nelllan

lycka

Snurrigt

Kategori:

Tid..ja det känns som om på något sätt att jag verkligen inte har den tid jag behöver. 
Siffror, dagar och timmar snurrar i skallen och jag ska försöka få allt att ordnas.
Imorgon, då är det SISTA dagen på jobbet! Sedan säger jag adjö för..där kan jag verkligen inte vara kvar. 
Ska bli gött, då kanske jag hinner med att göra det jag ska plus att hitta ett jobb som jag tycker om. 
på något sätt känns det som om allt kommer lösa sig. Det finns för den delen inget alternativ för något annat. 
 
Längtar som attans till när jag ska utomlands med Per! :D <3 ska bli så skönt att bara komma  bort från allt och njuta av sol, värme och massa mys! Han är helt underbar som gav detta till lillla mig! :) 
 
 
nej nu åskar det! herrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: