nelllan

lycka

länge sedan.

Kategori:

Nu var det bra länge sedan jag skrev något. 
inte hunnit med. 
haft semester ihop med Per i strax över två veckor och jag jobbar nu inte förrän på lördag så blev tre veckors semster för mig.
 
ska snart in till vårdcentralen... mina ögon fungerar inte som de ska.. svullna, någon form av sår under dem och är röda?! varit så i två veckor så idag ringde jag in och fick en tid dirre typ. 
 
 
Efter ett stort misslyckande med skolan, förra kursen har jag nu tagit mig i kragen och påbörjar nu tre nya kurser! Matte 2b, psykologi 1 och Natur 1. 
förhoppningsvis finns kraften hos mig nu.. men nu pluggar jag inte ensam utan ihop med Fia och Frugan, kan bli lättare då. köpte nya block och ny kalender igår och beställt böckerna till kurserna.. gud de vill verkligen att man inte ska ha mat på bordet.. 1000 kr för TVÅ böcker...!!! ööhm?! :S 
 
fast jag avskyr jul och allt sådant har  jag faktikt haft en bra jul i år. 
Julfrukost ihop med Per, sedan resten av dagen och kvällen blev ihop med Sannis och hennes mamma. :) 
mycket mysigt, jag kunde även ta mig ett glas vin till Kalle Anka då inga barn fanns med denna jul..
dricker inte vid barn... förstår inte hur man ens kan göra det? 
Fått fina klappar, fast jag inte ens räknat med några! :D 
den som jag nog blev gladast för (blev glad för alla) var nog min värmefilt som jag fick av Per :D
 
jaja nu ska jag bege mig mot VC! 
heeeråå
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: