nelllan

lycka

tjoo

Kategori:

helgen som varit har helt enkelt varit toppen! :)
I fredags blev det mjukiskläder, tacos och vin med bästaste Sannis! Bara sitta inne hela kvällen och tjöta och mysa! Perfekt när man var sjukling, Sanna vet hur man tar hand om mig! ;D
 
I Lördags blev jag för första gången på...ööhm..år? bjuden på hemlagad mat, fint dukat och vin! Glass får vi inte glömma heller!! Hur mysigt som helst, vissa kan allt chocka en bra ibland! Killar kan visst oxå om de bara vill :D En helt super mysig lördag! :)
 
Igår fick jag min lägenhet, så nu jagar jag folk med bil med dragkrok.. Det är vid sådana här tillfällen man inser att man borde tagit körkortet lite allvarligare och att man faktiskt står ensam i många situationer. men detta ska väl lösa sig som allt annat! Inte är jag den som ger upp ;)
lägenheten är iaf jätte fin, endast badrummet som skulle behöva sig en omgång men köket, vardagsrummet och hallen är helt nyrenoverat så jag är nöjd tjej ändå! :) Och att sedan bo under Sanna är juh inte fel! Vi i samma hus..t.o.m under/över varandra..kan inte bli bättre och roligare! :D
 
nej nu ska jag göra mig iordning för att gå ner till vårdcentralen o skriva in mig och sedan boka en tid. min rygg har en än gång  gett upp och jag är trött på att nu inte ens kunna böja mig ner. ge mig några starka värktabletter så ska jag med bli människa ;)
 
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: