nelllan

lycka

PMS!

Kategori:

idag vaknade jag verkligen inte på rätt sida, pms-humör ggr tusen!
humörsvägningarna är inte nådiga ^^
Pendlar mellan asförbannad, grinig, garvar och sedan lipa!
Det mesta har även gått fel!
  • bränt mig på ciggen
  • tvätten var inte torr när min tid gått ut.
  • tråkigt väder
  • satt armbågen fel ett antal ggr och missat bordet vilket resulterat i att jag typ halvt tappat det jag hållt i.
  • och min fru sa jag nu hejdå till, hon flyttar till spanien :(

Vilket slutade med att jag börja lipa mitt utanför nockes när jag skulle säga hejdå! kommer bli tomt utan min veliga fru! :( <3 Hata att säga hejdå!!

Ikväll så blir det iaf mys med min Sannis, jag ska laga lite mat och sedan ska vi se på film. :)
mjukisbyxor på såklart! <3

 

Sjukskriven har man blivit också denna veckan, ryggen har gett upp! Står i ett svårt val just nu hur jag ska göra.. gaah! Jaja, bara att börja med alla övningar och yoga och sedan hoppas på det bästa typ?? :/
Värktabletterna hjälper iaf ca 2 timmar så de är juh alltid ngt.. Får vara smärtfri en liten stund!

 

tur att jag har så mysiga människor runt mig iaf! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: