nelllan

lycka

känslor

Kategori:

blandade känslor.
jag har haft en helg med mkt tänkande, tankarna har snurrat i skallen och jag har liksom velat komma ifrån omvärlden lite.
Saker och ting kommer ikapp en ibland.. man inser så mkt.
jag har tagit så många fel vägar i livet och jag är grymt trött på detta, trött på mig själv att jag följer/följde en ström som bara gett mig dåliga minnen och sår.
Är rädd för mig själv att gå in på fler sådana vägar, att välja fel folk runt om kring mig eller att våga låta mig lita på någon igen.
 
Rädd att våga känna, att få känslor eller att släppa in någon på livet.
Gäller både vänskap och kärlek.
jag är inte redo... men... om jag kanske inte tar chansen så kan jag förlora något riktigt bra? eller? Gah, svåra beslut som min hjärna faktiskt inte orkar eller klarar av riktigt nu.
jag vill bara gömma mig under täcket så kanske allt ordnat sig när jag sedan är redo för att se världen med lite bättre ögon?
Haft den bästa sommaren i mitt liv, varför ska hösten komma med sina deppiga stunder?
Eller är det bara jag som kanske har en dålig vecka? Får hoppas på det!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: