nelllan

lycka

Flytt!

Kategori:

Idag efter många om och men så har jag lyckats hämta alla mina saker!
Underbart om jag får säga det själv, dock fick jag inte med mig det viktigaste..Mina missar :( De var på rymmen och kom inte när jag ropa.. Gör ont i hjärtat. men får dom i nästa vecka förhoppningsvis :)
 
Ryggen tar död på mig nu och jag sitter och funderar på hur jobbet ska gå imorgon?!
Bara bita i det sura äpplet som man säger! :) Överdoserat alvedon och ibumetin idag (A)
och imorgon får bli detsamma. På kvällen får alkohol vara den vännen istället, det enda som faktiskt hjälper men kan juh inte dricka det varje dag! Knappt ens på helgerna, känner avsmak efter denna sommaren.
Så de senaste helgerna har det ist varit mys :)
Förra helgen blev det att spela spel med pöjkarna och sedan laga tacos till hela högen.. fyfan vad köttfärs man fick göra :P Men fick hjälp av Berka och Zaka som tur var :)
 
 
Saknar min fru väldigt mkt, pratade igår med henne och gud vad skönt det är att höra hennes röst! Fast att hon fått en super ful dialekt och mobbas ;) Älskar henne ändå <3 <3
 
Efter allt svek så är det så svårt, så svårt att våga känna, släppa in och våga erkänna sina känslor.
Jag är rädd. Rädd att bli sårad igen. Fast jag egentligen vet, att det blir jag inte. eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: