nelllan

lycka

JOBB!

Kategori:

Nu strax ska jag ge mig av till jobbet.. dygnspass som vanligt. inte speciellt taggad idag. ONT i hela kroppen och totalt döende då jag fick lov att gå upp vid klockan sex imorses då jag inte litade på min egna klocka..
så gick upp samtidigt som propphögen som började klockan sex... uff! 
 
Imorgon kommer första uppgiften ut som ska göras nästa vecka, SOCIOLOGI!  :) 
 
Å imorgon är det helg igen, å jag är tack o lov ledig! Inte för att jag egentligen jobbar så mkt men hade redigt svårt att somna inatt då det bara gjorde ont i rygg och nacke. haft nackspärr nu i flera månader och det stör mig... men ingen idé att gå till läkaren då de ändå inte gör något. 
Ätit starkare alvdeon och ipren nu i 2 månader utan att fått någon tid till sjukgymnasten... 
Å de vägrar även ge mig något starkare fast det egentligen inte hjälper med dessa.. men bara att överdosera när man jobbar. Om jag bli sjuk tackvare det så är det vårdcentralen jag stämmer... 

Nej nu måste jag typ gå och måste fylla på mat och vatten till mina älsklings Missar! 
Puss och kram! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: