nelllan

lycka

Hemma.

Kategori:

Äntligen hemma efter ett dygn på jobbet, missarna är som plåster efter jag varit borta så länge.
Första jag gjorde var att rensa kattlåda, fylla på mat till dem och sedan dammsuga.
har nyss duschat och väntar på att min "sambo" ska komma ner och dricka lite kaffe.
underbart att ha Sanna boendes i lägenheten över :D
 
Dygnet gick bra men jag har ont så jag vill helst..döda någon? men men! Nu är jag ledig några dagar, vilket är undebart.
jag har nu även gått ner i tjänst.. så att jag hinner plugga samtidigt. 
På måndag börjar sociologin, vilket är mkt spännande.. otroligt skönt att allt kunde lösa sig ändå.
att jag kan jobba samtidigt men inte lika mkt..eller ja..tog bort ETT dygn bara.. :P 
Men har inte råd att gå ner mer, annars skulle jag tagit bort två dygn.. men men.. så är det la när man är ensamstående med två missar ;) 
 

Veckorna flyger förbi samtidigt som tiden egentligen går så sakta.. 
jag är väldigt förvirrad i många lägen och jag blir många gånger såpass fundersam att jag försvinner in i mig själv. 
Jag har på något sätt lyckas väldigt bra med livet fast det gav en stor förändring.. från Sambo och Förlovad till att bo i en resväska hos vänner. 
Men vad sommaren gav mig pågrund av det, är något jag aldrig glömmer. 
Jag hittade fruktansvärt underbara vänner, jag hade galet roligt och faktiskt förstod vem jag själv egentligen är. Jag är inte rädd för att vara ensam längre. 
Hittade min fru, Carro en så underbar människa som gör mig galet glad och spontan! <3
Lärt känna sjukt mycket folk, som får mig att skratta tills magen gör så ont att jag inte kan andas. 
Slutat ha så strikta rutiner, slutat vara en robot som gjorde att jag mådde så fruktansvärt dåligt. 
Att sedan hitta en nyrenoverad lägenhet som ligger nu under Sannas, är helt underbart! Bor ihop men ändå inte. Hon förgyllar mitt liv <3 
Sedan har en speciell person kommit in i mitt liv, som får mig att må bra, skratta, le och får livet att bli mysigare! :) 
 
jag har fler bra dagar än dåliga, vilket var mååånga år sedan det var så. :) 
Kan nog inte ens komma ihåg det var så senast. 
Jag börjar nog se ljuset i min tunnel! eller? hoppas på det iaf! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: