nelllan

lycka

gäsp!

Kategori:

Sitter här hemma i soffan i min otroligt "snygga" morgonrock och med en kopp kaffe! 
Blir jobb idag igen, jobbade i helgen..lördag till söndag..var mycket tungt och jag har ont...
 i förrgår hämtade man äntligen missarna, helvete vad de är mammiga! Jag får då inte vara ifred en sekund här hemma :P
 
 
Fattar knappt detta själv men nästa vecka börjar jag skolan igen, distans dock men ska idag prata med jobbet om att gå ner i tjänst. så att jag hinner med både jobb och plugg.
Sociologi är det som står på schemat fram tills i januari.. 
sedan börjar matte 2b, psykologi och naturkunskap. 
Högskolan nästa höst om allt går som det ska! 
Vad hände där eller? Jag som aldrig skulle gå högskolan... Men känner att jag verkligen vill få en bra utbildning och ett jobb som jag faktiskt vill jobba med, bättre arbetstider och bättre lön! 
Personalvetare, elev-och yrkesvägledare eller socionom är det som står på listan just nu.. något av detta vill jag bli! Nervös så jag tror jag dör men jag får fan inte ge upp nu! Jag ska klara detta, punkt slut.
Så bara lönen kommit in på kontot..vilket kommer bli en SKITLÖN så ska jag beställa boken till kursen! denna månaden blir tuff.. men tur att man tycker  om knäckebröd och vatten! ^^ 
 
Puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: