nelllan

lycka

galet!

Kategori:

Precis kommit hem efter mötet på katedral och om två veckor börjar jag i skolan igen, på distans! :D 
Läsa upp betyg tills i maj och sedan är det att förmodligen söka till högskolan hösten 2014. 
så nervös att jag nästan skiter på mig!! 
JAG på HÖGSKOLA?? Nej vågar knappt tänka tanken faktiskt. tänk om jag inte klarar dessa kurser på komvux..? Äh håll käften jävla dåliga självförtroende. 
 
Det roliga med det hela när hon jag pratade med övertalade mig att högskolan är bättre än typ yrkeshögskolan var att..vafan om jag börjar hösten 2014.. då är jag 27 typ när jag är klar..jag som vill bilda familj vid 26års ålder..! Haha jag är ju fan knäpp på riktigt. men min största dröm är ju att bilda familj, men med en ordentlig utbildning kan jag juh ge den familjen och barnet/barnen en uppväxt och trygghet som jag aldrig fick. 
hmm.. Cornelia nu ger du fan inte upp!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: