nelllan

lycka

Fredag

Kategori:

Nu är det helg! 
Sovit dåligt den senaste veckan och kan inte riktigt fatta varför? men men.. 
Hunnit med mycket redan denna dagen faktiskt. 
  • Betalt alla räkningar
  • Skrivit och sagt upp den tjänst jag har nu på jobbet.
  • Beställt bok till skolan. 
  • Dammsugat
  • Diskat
  • Varit på jobbet och hämtat mitt smink som jag glömt. 
  • Ätit
  • Duschat
  • Pratat i telefon och förmodligen bestämt vad som händer ikv! 
Ibland kan även jag säg! :) 
Nu ska jag bara fixa mig iordning och sådant. Sitter just nu i min otroligt snygga..hmm noot... morgonrock och med handduk på hövvet. 
Solen skiner och jag känner mig på riktigt bra humör idag :) 
Charline ligger under badkaret där hon ligger hela dagarna och sedan kommer fram på kvällen och lever jävel och är sinnesjukt mysig, Kompact ligger på en stol och tittar på mig..Lite små sur att jag inte vill mysa med honom just nu utan sitter vid datorn ist.. haha! 
 
Puss och kram! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: