nelllan

lycka

veligt

Kategori:

veliga är vad jag kallar dagens sjukvård...
slutade med flera dagars ringande för att tillslut få en tid till min vanliga vårdcentral..?!
något störande.
å när jag idag pratade med VC och bokade en tid..sa jag till henne att jag också skulle behöva ta blodprov men får en tid halv fyra på eftermiddagen och får reda på när jag träffar läkaren att labbet stängde klockan två..så måste gå ner dit imorgon igen..endast för att ta några prover. Irriterande.
 
just nu iaf ligger jag i sannas säng och ska kolla på fotbollen, dock är inte sanna här utan är  och jobbar...lite tur är la det för annars hade jag inte fått sett detta ;) puss på dig gumms!! <3
jag måste verkligen skaffa mig en Tv!! xD
 
skolan måste jag ta tag i nu också, men svårt när man är så trött. hoppas jag får svar snart på proverna som jag ska ta imorgon.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: