nelllan

lycka

HOOOST!

Kategori:

Yes, nu var det min tur då..Sjukling.. att jag klarade mig genom dygnet på jobbet var otroligt. envis som en åsna har jag hört att jag är? (A) Hjärnan var inte med, att försöka släcka en taklampa med en hemtelefon..ja det funkar inte!! :P
 
Helgen har varit mkt bra, i fredags blev det Tacos och mys med Sanna och Seb. Lite vin och spel blev det, "helt hysteriskt"..shit vad länge sedan man spelade det och helvete vad vi garvade. Roooligt. 
I Lördags blev det mys hela dagen hos Plutten, sedan kom Sanna och Seb på kvällen och vi spelade kort och super nintendo!
Attans vad kul det är med super mario men jävlar vad arg jag blir x) Plutten hade kul åt mig iaf :P 
I Söndags blev det att gå på kalas då Snutteplutten fyllt år i tisdags. God mat och umgänge. 
 
Städat lägenheten mellan hostattackerna och nu sitter jag som en döende och borde nu plugga men ska snart gå ner till tvättstugan... blä?
 
Var även uppe på minneslunden i söndags och tände ljus för pappsen. Farsdag ändå. 
Jobbigt att inse hur lång tid det faktiskt har gått..Tur hade jag en hand att hålla och någon som kramade mig medans man stod där och tänkte på hur livet kunde sett ut om han faktiskt hade levt. 
Dock har allt en mening! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: