nelllan

lycka

vilken helg!

Kategori:

Livet har det allt varit. 
Jobbade mellan tordags till fredag först. ett dygn med endas 3 timmars sömn.. 
Var redigt döende när jag gick av vid halv elva på förmiddagen.
Men hade inte tid att vila, fick lov att åka till Skövde med Robert och se om jag kunde hitta ngt bekvämt men snyggt till Elmia.. 
och ja, jag köpte mig ett par converse och ett par jeans. Conversen lyckades jag få till mig för endas 399 ;) inte dåligt... barnavdelningen och klagade på en sak ;) 
 
Sedan hem och fixa med allt annat man skulle ha med sig. 
Hoppade i säng vid nio men somnade väl efter tio.. Robert slockande vid sju på kvällen typ :P
 
O så blev det ELMIA igår, mötte upp karavanen i Skara och vi var ett redigt gäng som åkte ihop :D 
Självklart levererade Elmia som vanligt , härlig dag!! Dock svinit kallt och en funktionär blev påkörd på banan som de gjorde stunts på.. så det blev juh inte riktigt lyckat.
Robert köpte plast på burk..?! :P Plastidip så han blev sugen på att fixa med det så vi åkte hem strax innan sju och då släppte han av mig hos Sanna! Vilket slutade med fest och Stadt. 
Sååå jävla skoj, bästa lördagen på länge!! 
 
Idag har man sovit ut, varit en kortis hos svägerskan och sedan umgåtts en svänga med roberts vänner. 
Handlat och så gjorde jag ett mini påskbord till mig och robert här hemma. 
Inte firat påsk överhuvudtaget detta året, men.. varför göra påsken till ngt stort? vem bryr sig egentligen?
 
jag ska väl gå o lägga mig om någon timme då det blir jobb imorgon igen. dygn plus att man ska på handledning efter man gått av passet så är inte hemma förrän vid sex tiden kanske på tisdag.. :( borta länge hemifrån. 
 
men men, pengar pengar pengar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: