nelllan

lycka

Andas!

Kategori:

Andas, har jag ej hunnit med idag.. 
Personalmöte stod på schemat idag, i falköping! 
Robert körde mig så vi åkte vid halv tio imorses. Mötet gick la bra men känns som om man har mer frågor och är mer förvirrad nu än innan man var där. 
Sedan åkte man med Tove tillbaka till Skara och gick hem till Sanna och så gick vi till Nockes, mötte upp Carro :) Jag käkade lunch då jag ej hunnit äta innan. 
 
Sedan ta bussen och åka till Skövde för att jobba..Kommer dit och går runt lite små ärenden...
Sedan ringer de från jobbet... ställer in... gaah..
Så bara att ta bussen hem igen då!! Tröttsamt.. jag hade juh kunnat slippa stressa hela dagen och hålla stenkoll på klockan... hade kunnat andas redan vid klockan 13..efter P-mötet.. men men..
Nu har jag duschat och så..imorgon jobba dygn igen... och jobba över! men efter det så är jag ledig en stund iaf och det ska jag njuta av! :)
 
Stressad och magen funkar fortfarnade inte ordentlig efter influensan... 
Vill bli helt frisk nu och att det ska vara onsdag eftermiddag så jag kan andas ut.. 
 
På fredag blir det Sanna och CarroMys för hela slanten! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: