nelllan

lycka

Andas!

Kategori:

Idag har jag tagit en dag med lite lugn och mig själv. 
 
Varit mkt fläng den senaste tiden och har inte riktigt hunnit med att andas eller att stressa ner ordentligt. 
Så idag har jag verkligen bara tagit saker och ting i min takt. 
Började dagen med en PW i solen runt ån och det var helt underbart. musik i öronen och det kändes verkligen som vår.
Dock mycket konstigt folk som var ute och motionerade.. Shorts, med superman strumpor..HAHA!
Fullt sminkad och tajtaste jeansen... xD Hur tänkerr folk? Miffon!
 
Sedan hem och duschat!  Tvättat..vilket verkligen behövdes då jag inte varit hemma ordentligt på länge.
Gick ut på stan med Robert och bara checkade efter kläder inför Elmia men jag kom hem med inget och Robert med kläder för nästan 1000kr... 
Handlat mat och sådant och lagat mat. Håller fortfarande på o tvättar men nu sitter jag iaf  i mina mjukisbyxor i soffan och tar det lugnt. Denna dagen behövde jag verkligen, bara göra allt i lugn och ro. 
Andas och endast tänka på sig själv (o hemmet). 
Ibland behöver man..vara ensam.. eller göra saker i sin takt utan att behöva göra något annat, passa ngn tid eller liknande. 
Ensam är jag inte då jag har Robert och missarna hemma men menar mer från sådana som man inte bor ihop med. Varit en behövlig dag iaf och hjärtat rusar inte längre i hundrasjuttio. :)
Ska snart måla mina naglar, vara lite tjejig och bara njuta..hihi! 
Pusshej
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: