nelllan

lycka

Många funderingar och tankar.

Kategori:

Mycket som hänt nu och händer på kort tid.
Man är inte förlovad längre och man ska nu flytta tillbaka till skara.
Som vanligt har jag en förmåga att träffa fel killar, som jag sagt till andra..de är av samma såkallade ras..(låter roligare så)
men ändå bra att det blev såhär. fast man blivit sårad och sådant..även dragits med i någon annas deppression så var det la bra att det visade sig tillslut hur personen var.
Mina ögon har öppnats och efter långa samtal med min änglamor så har jag förstått så mycket mer.
 
Så på fredag går flyttlasset så blir massa packning nu i tre dagar. Blir skönt när allt är gjort och jag kan komma ifrån det stället och börja om på  ny kula.
Börja om från början, umgås med folk igen som jag inte kunnat och lära känna mig själv igen.
Jag har en förmåga (en dålig sådan) att ta bort mig själv och gå in i en "ta hand om position"..
Vilket såklart personer/killar tar och utnyttjar tillslut.. Vilket egentligen inte är konstigt eftersom de har chansen..
 
Jag sitter inte och säger att jag är världens oskyldigaste lilla flicka här utan fel och brister för det har jalg verkligen.
Det har alla.
Men nu jävlar ska det bli andra bullar, jag är så trött på att vara en dörrmatta som folk trampar på.
Jag vill få mitt egna hem nu, leva livet, göra saker som JAG själv VILL göra utan att någon säger nej och när jag sedan gjort detta och är redo så kommer förhoppningsvis nästa kille vara den som jag gifter mig med och är tillsammans med i resten av mitt liv. En person att lita helt på.
 
Visst kommer det vara många jobbiga stunder den närmaste tiden men jag har de bästa vännerna man kan få och bästa mamman, jag känner mig redan starkare och jag känner att detta är vad jag vill.
 
Ibland är man blind helt enkelt eftersom man varit rädd för att bli ensam, man har struntat i vissa saker för att slippa vara själv. Men jag är inte ensam, jag har min mamma, mina vänner, mina två missar och så mycket annat folk omkring mig.. jag har haft ett tunnelseende och ignorerat detta..
Blir så besviken på mig själv och detta beteende.. är inte första förhållandet jag gjort såhär med.
Måste sluta hitta förhållande där det är jag som ska få dem att må bra, utan där jag faktiskt ska få må bra utan att anstränga sig.
Jag behöver jobba på detta och vilket tillfälle jag har nu, är i mina bästa år och sommaren är här!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    De va väl du som dumpa honom först! Lös dina egna problem innan du börjar snacka skit om någon annan för att du skälv ska må bättre! Läs ditt förra inlägg "hjälp".

    2013-06-25 | 20:32:01

Kommentera inlägget här: