nelllan

lycka

hjälp

Kategori:

gjort något som jag har panik över.
pendlar mellan att vara lugn och insett att detta var rätt men ena stunden ångra mig..
gjort något för min egen skull för en gångs skull men att såra någon som man faktiskt älskar väldigt mycket och som har gjort en stor inverkan i ens liv på så många plan.
tårarna har runnit men just nu tror jag att dom är slut för en stund iaf..
Är totalt livrädd och vill helst gräva ner mig och aldrig komma tillbaka.
Kaose i huvudet och i hjärtat.
Jag önskar att jag kunde vara den jag egentligen är, jag har blivit någon som jag verkligen inte är. Obrydd och kall..
Varför? jag vet inte, jag har väl endast mig själv att skylla egentligen.
jag måste hitta tillbaka till mig själv igen men att mista någon pågrund av det är... totalt jävla sopigt.
 
jag hade juh planerat allt, framtiden skulle se ut på ett visst sätt och nu har allt fallit ner i helvetet.
Rädd att denna person aldrig mer vill se mig eller prata med mig igen.
jag önskar att man kunde stoppa tiden just nu och att jag kunde göra så att jag mår bra och sedan gå tillbaka till det som var igen. tyvärr är inte livet så..vilket rent av suger just nu.
 
Detta är ett av det svåraste grejjerna jag gjort i hela mitt liv...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: