nelllan

lycka

Vakna?

Kategori:

jag har sovit ut idag, men har iaf dammsugat, diskamt och gjort mig iordning. 
robert har snart sovit 14 timmar men han vill inte gå upp :P 
 
igår var vi på afterwork buffé på Harrys, mycket mysigt :D sedan drog vi till Jula och kollade en sväng innan de stängde, funderar på att köpa en ny kaffebryggare och så vill jag ha en handdamsugaer men det får  vänta tills löning iaf ^^ 
 
kollade på tv och film på kvällen innan vi gick och la oss vid halv elva, gamlingar som vi är ;) 
men robert hade inte kunnat somna efter jobbet så han dygna ^^ 
 
Jag tror min tjeja här hemma löper? :S vilket jag tycker är super konstigt då hon fortfarande är så liten!! 14 veckor tror jag :S får hålla lite koll på henne...!! 
 
Idag får jag se vad vi hittar på, måste först få upp robert vilket är ett heltidsjobb ! ^^ 
pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: