nelllan

lycka

snark...

Kategori:

Är frukansvärt trött idag..Phu.. 
 
Vad har man gjort de senaste dagarna då.. Jo i måndags kom jag inte hem förrän vid ca fem eftersom man skulle på handledning med jobbet och grejjer.. 
Sedan blev det bara att ligga i soffan den kvällen, var helt döende och tror jag hade migrän? Huvudvärk från helvetet och mådde illa och klarade inte av ljus? 
Igår umgicks jag med bästaste Zazza hela förmiddagen :D Följde med henne till massa möten och sedan lagade pannkakor till lunch! :) <3
 
När jag kom hem så städade jag lite, tvingade upp robert så vi åkte och handlade och lagade sen mat. 
Robert åt toast medans jag åt soppa..muuums! :) 
 
Idag är jag seg, ska la snart träna lite här hemma men måste bara finna orken.. 
klockan tre är det personalmöte och imorgon är det jobb som gäller, dygn! 
i helgen så blir det att sätta upp gardiner och lite sådant..! :) umgås med min älskling då vi knappt sett varandra på hela veckan nu, jag har jobbat o varit lite överallt och han har sovit o jobbat. 
 
pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: