nelllan

lycka

sjukling...

Kategori:

Sjukling.. Är verkligen inte min grej alltså. suck vad tråkigt det är! Att endast ligga i soffan hela dagen och glo.. 
 
nej har juh faktiskt tvättat det sista iaf :) det hade jag ork till iaf! Druckit så mkt vatten och te idag så jag fått kissa 24/7..haha men nu mår jag faktiskt bättre iaf! Febern har gått ner iaf och huvudet...njae..det gör fortfarande ont :/ men men! Positiva tankar cornelia. Jag blir frisk snart! Förhoppningsvis..typ...NU? haha! 
 
Spelat spel på mobilen hela dagen lång oxå :P Känns som om mina ögon går i kors snart! 
Men ska strax hoppa in i sängen istället och se på film. Tänkte dra på någon snyftfilm tror jag! :) 
Sådant man inte kan kolla på med Sambon! Kanske..Ps. I Love You.. 
Om jag vågar, kollade på den för några år sedan och bröt ihop totalt..Gud så känslig man är. 
 
Nej nu ska jag ta ipren ! Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: