nelllan

lycka

helgen redan över?

Kategori:

shit vad tiden flyger iväg. redan söndag och robert har åkt till jobbet.
 
igår blev det på kvällen middag på harrys med Sannis, Anders, Magnus, Patrik och hans tjej Moa. 
mycket mysigt och gott! 
Sedan gick vi alla, utom P och Moa till bowligen och körde en runda..stod mkt mellan robert och magnus.  
Eller sanna hade juh gett oss så fina namn på tavlan :
Jag : Corre 
Robert : Roberta 
Anders: Kosmos
Magnus : Mangan
Sig själv (sanna) : Päronpung
 
Haha..! vet faktiskt inte vem som vann? Jag förlorade inte heller tror jag? :P
 
Imorgon blir det jobb på kvällen, beger mig sen hem till sanna och sover där då jag jobbar dygn på tisdag! :) då ska vi ha morgonmys innan jag går till jobbet vid nio och hon till gymet, myyys!
 
lägenheten börjat arta sig nu till så den ska se ut. trivs himla mycket bättre och även städat ut julen idag...skönt! 
 
 
Pusshaj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: