nelllan

lycka

Gääääääääääääääääääsp!

Kategori:

från måndag morgonen till torsdag förmiddag jobbade man 52 timmar.. fy är inte pigger alltså. 
men sov ut idag då jag inte hörde klockan när den ringde klockan åtta.. haha kanske bra?
Dirre efter jobbet igår blev det en snabbis fika med sannis <3 
sen hem, städa, tvätta, laga mat och sedan bara mysa i soffan och ta det lugnt. 
 
idag blir det ungefär samma.. jag håller på att tvätta och ska snart börja städa..ska bara finna orken.. känner i kroppen att man är helt slut. sedan hjälper det inte att vädret håller på som det gör.. min kropp bara väker och fastnar.. ge mig sol och värme? 
 
nu la sig Kompakt hos mig så ska mysa med honom och sedan gå ut och röka och försöka att inte blåsa bort eftersom det är storm ute. 
 
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: