nelllan

lycka

Fredag!

Kategori:

Igår blev det en inne dag, städade och tvättade...även lite hemmaträning blev det.. på kvällen satt jag med morgonrocken på, alla ljus tända och en kopp te. mysigt! 
 
Idag har man varit på gymmet, första gången på länge! Gick toppen :)) trodde jag skulle få börja om från ruta ett men, nej klarade av tyngderna som jag använde förut! 
Dock gick jag efter tjugo minuter för en tjej där inne stirrade så fruktansvärt och skulle vara vid maskinen bredvid hela tiden..blev i sådant obehag så drog.. :P haha!  Gillar inte när folk stirrar på varenda rörelse man gör när man gymmar. 
 
solat, duschat och har gjort mig iordning. Känner mig super pigg och det känns toppen, precis slängt i en tvätt oxå! 
 
nej nu ska jag dra fram dammsugaren! pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: