nelllan

lycka

dööööh!

Kategori:

Då har man gott och blivit sjuk.. snälla skjut mig! Gaaah, jag har inte tid med att vara sjuk! 
Jaja, sjukanmält mig till jobbet imorgon.. eftersom "pappa" Robert tjatade tills jag ringde! 
Visst feber, ej kontroll över sin kropp eller huvudet då och då..kanske inte så bra att jobba då? 
 
Har två galningar till missar, dock älskar jag dem så jäkla mycket så det gör inget! När de sover är de juh så söta ;D nej men jag och Kompakt har myst hela dagen lång! :) Han har legat i mitt knä hela eftermiddagen och kvällen! men nu har Charline kommit och tagit över och då..ja då är jag helt plötsligt bara hennes så då flyttar han på sig xD 
Åh älskar katter med stora personligheter! <3 
De är mina bebisar :) 
 
Hoppas tjejans svans kan läka snart bara :( <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: