nelllan

lycka

2013

Kategori:

vilken helg säger jag bara :) 
I fredags drog jag och älskling med lille golfen till ikea och shoppade ny bokhylla och lite annat smått för julklappspengarna :) 
så i några timmar senare efter vi kommit hem satt den uppe, dock tog det la 5 timmar för robert och han var inte glad ;) 
halv ett på natten satt den på plats :P 
Sedan igår lördag, så blev det städning och möblerina av andra möbler och även tog jag ner min super gamla fula byrå ner till garaget och målade den vit. 
 
Hade besök av Mamms på kvällen, mösigt! Efter hon åkt så fick jag och robert ryck igen och möblerade om lite till... :P
Idag har vi handlat, o så har jag lagat mat, Lars var här på middagsbesök, sedan städat lite och unnade mig en solning på 15 min nu på kvällen! 
 
Imorgon är det jobb som gäller, dygn..även onsdag! phu... 
 
men jag är toppen nöjd med lägenheten nu, känns verkligen som ett hem och som vårat hem :) <33 
pusshajj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: