nelllan

lycka

vilken jäklan helg.

Kategori:

Vilken helg ja.. 
 
Åkte ut till mamma och grekiskafamiljen i fredags med endast mysplaner.. dock slutade det inte så..
 
Kommer dit och hälsar och chockas av alla som är där, alla hemma och ljudnivån är på max i alla munnar :P 
De ska bli fest! Jaja tänker jag, jag ska vara  nykter! 
Efter ngn timme.. då börjar mobbningen att jag inte dricker. Grupptrycket blir för stort och jag säger " Ja men vafan dra hit en öl då"... 
 
Men slutade inte så, min älskade mor super ner mig med fulsprit och öl. HAHA! Herregud länge sedan Tant var så dragen! 
Folk dansar här och var och Mappa (blandning av mamma och pappa, Ylva är det för mig nu) o jag ställer oss på en byrå och dansar! Kvinnan är 50 bast men både ser ut och har en fysik som en 30åring! :D 
 
En förklaring på Grekiska familjen! En blandning av människor med de största hjärtan som jag någonsin varit med om. Ordet dömmande finns inte hos dem. De släpper in alla i sin familj. När man kommer innanför deras dörrar så sprids det endast kärlek, skratt och kramar. Man får den hemmakänslan som jag aldrig varit med om innan. 
Man blir verkligen älskad för den man är. 
Ylva som är mamman i familjen har min respekt till fullo. Hon är en av de starkaste personer jag någonsin träffat. Hon tar hand om alla dessa barn, med kärlek och hela sig själv. Ordet "jag" finns inte. 
Om alla människor var som henne hade inte krig eller hat funnits. 
Denna familj har tagit mitt hjärta med storm! 
Plus att jag nu fått lära känna en "liten" tjej som..attans har snott mitt hjärta helt. Hon är mig för några år sedan och allt man vill är att krama henne! Och nu varesig hon vill eller inte, är hon min lillasyster för det är så jag känner. Gud vilken vacker själ. 
 
Dock ska jag halvt mörda min mor som söp ner mig så ;) hehe... Nej jag älskar henne mest och hon är allt för mig men..Man super INTE ner sin dotter på det sättet..fyyyy! ;) 
 
Igår lördag..SOOOOVA! haha sov tre gånger under dagen :O 
Så idag vakna jag med paniken i halsen och städat hela lägenheten (A) 
fikat på waynes coffee.. <3
 
Pusshajj 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: