nelllan

lycka

Medicin!

Kategori:

Efter ett misslyckat besök på jouren i måndagskväll så begav jag mig till min vårdcentral guldvingen idag!
Där gick det allt bättre, eller... slutade visserligen med att efter de tagit blodprov på mig att de fick lägga mig ner och hålla upp mina fötter (A) men jag fick iaf medicin mot denna jävla urinvägsinfektion som gör att jag kissar ca var 20e minut. 
 
Migrän är något jag råkat ut för oxå men men... det klarar man la av ibland? ;) 
Dock så har min älskling råkat ut för en dum tand som han måste dra ut om 1-2 veckor..wiie 3000kr... 
 
Seg och trött är vad jag är.. mycket hemma och bara går runt i min sparkdräkt...men men..går la över?
 
Hade underbara Zazza hos mig hela kvällen igår, massa mysigt. Satt i soffan och bara prata om allt och inget och kollade på "date med mig" :D <3 
 
Robert har precis åkt till jobbet och jag sitter i vardagsrummet med mina missar. Herregud vad ensam jag skulle vara utan dom! Tur att robert blev kär i dem så jag fick behålla dem båda! :D
 
Annars händer faktiskt inte så mer i livet, som sagt kroppen vill inte som jag vill och bara värker så får vara hemma mycket och annars jobbar jag. Tänker goda tankar och hoppas på att det blir bättre snart med allt.. 
 
pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: