nelllan

lycka

måndag

Kategori:

Började dagen med att stänga av klockan i sömnen..bra gjort Cornelia. Dock hade jag ingen tid att passa så det var ju bra. 
Upp, fixa kaffe och käka banan! 
Drog till Stan med robert, käkade lunch och checkade lite i affärer. Tyvärr är man juh för snål för att köpa sig ngt. hem, fixa lite. 
Sedan ringde Sannis så pratade nästan en timme med henne :) 
Lagat mat och sådant. 
Sen prata med min änglamor, som mest slutade i asgarv..hehe ;) <3 
 
Provade på Zumpa nu på kvällen, på gymmet då! Jäklar i min låda vad härligt det var. Musiken, stämningen och h-vete vad man svettades! Trodde jag skulle dö där ett tag ;) Kommer göras om! 
Nu duschat och har på mig min "sparkdräkt", strax väcka robert. 
 
Imorgon blir det att tvätta som gäller. 
Puss. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: