nelllan

lycka

Huvudvärk.

Kategori:

jobb jobb jobb.. phu! 
Jobb två timmar i måndags och sedan dygn tisdag till idag! 
 
Men i måndags efter jobbet gick jag hem till sannis och anders... Sannis färgade mitt hår och sedan gjorde vi tacos, massa mys! Sov där ! <3
 
Idag efter jobbet gick jag hem till Josse och hälsa på, mycket mysigt! Underbara barn hon har :D 
Sedan har faktiskt dagen varit fullt upp, stan en snabbis. Sedan handla på Hjertsbergs, laga mat, diska, sola, duscha, baka muffins (Roberts favvisar).. 
Nu sitter jag äntligen i soffan, i min sparkdräkt och klistrat på nya naglar ;) 
LEDIG EN VECKA! yeeeey, så nu ska jag ta igen mig! Även därför jag kunde fixa naglarna ;) 
kan juh icke ha dem när jag jobbar... :(( 
 
en heldel planerat men.. ja så är deet väl när man väl är ledig lite längre :) 
Men ska försöka vila och få ordning på kroppen som avskyr detta väder... 
 
Imorgon blir det att kramas med min änglamor, som jag saknat väldigt väldigt mycket! <33 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: