nelllan

lycka

helgen som varit.

Kategori:

Fredag : slutade jobbet halv elva och gick direkt till bussen och åkte till skövde, solen sken och det var underbart väder. Efter ca en timme i skövde mötte sanna upp mig där och vi flummade runt ett tag och kollade runt i alla klädbutiker. :) 
Hon tog bussen hem klockan två och då mötte jag istället upp robert i skövde och vi checkade commerce och elins, även chilli. =) 
Gjorde ett stopp i skara på vägen hem och käkade sallad på milan. 
Efter det ett stopp hos svägerskan och myste lite, jag satt mest och ritade med lille Lova <3 
 
Lördagen, ja började med som vanligt..projekt "få upp robert" men gick någorlunda så kom ut på stan i tid och fixade en tid till frisören och fick en tid direkt :) 
Gick sedan runt i stan, fika och så! 
Träffade på Lars och Jenny o de drog med oss till kinnekulle så vandra upp där och hade med oss fika så på toppen stannade vi och drack kaffe och mumsa i oss onyttigt. Den som var mest road av allt var nog jennys vovve som hoppade som en tok runt :) 
 
Sedan på kvällen blev det att göra inget. 
 
Idag har man, jaa... varit ute hos Lars, de fixade en sak på R´s bil. Sedan handla och käka. 
Nu på kvällen har jag solat och tränat, duschat. 
Kollat på "spårlöst", väldigt bra! 
 
nu ligger jag i sängen efter att ha legat på spikmattan..grymt ont i ryggen..jaojao..jobb imorgon! Pusshej 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: