nelllan

lycka

Freeeedag!

Kategori:

Började som vanligt med kaffe imorse. 
Sedan gick jag till gymmet, tränade rent av sagt ihjäl mig! Shit vad bra det gick :D 
Så blev det sola efter, stå solarium då jag var så varm redan att jag inte skulle klarat av att ligga ner :P 
Hem, duscha och sedan städa lite..Dammsuga och diska. :) 
 
Kommit hem efter promenerat till hemkompaniet med Zazza <3 ( min finis)
Köpte present till två som fyller år, dock känner jag dem inte egentligen så fick bli lite "roliga" presenter. 
Två gigantiska ölglas som det står "Törsta hjälpen" på och så fyllde jag dem med godis :)
 
Ska med bussen vid efter fyra till stora levene..yeey the big city ;) Men ska bli mysigt att komma till gården och umgås med grekiska familjen (som jag kallar dem) och såklart min änglamor!! <3<3 
 
Rober jobbar ikväll igen så blir att sova själv men tur så kommer han hem halv fyra inatt :)
 
Pusshejj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: