nelllan

lycka

Alla <3-s dag

Kategori:

Blev väckt imorse med en bukett rosor och en kopp kaffe! Min älskling är juh helt klart bäst! :) <3<3 
mysmysmys! 
 
Vid tio blev det att träffa mamma och en liten del av grekiska familjen ;)
Mycket trevligt, fyra timmar sprang iväg. Efter mycket kaffe och lunch fick jag skynda mig hem för att baka tårta till min älskling som alla hjärtansdag present. En av han favoriter. Även köpte jag påskmust, något som han är beroende av.. :P 
Vi tjejer får blommor men för att fånga en kille går det genom magen va? ;) Glad blev han iaf! :D 
 
Sedan har jag lagat mat, o myste en stund i soffan innan robert gick och la sig. 
 
Gått på kvällspromenad med finaste Zazza, mycket mysigt och trevligt. <3 <3  
 
Nu ligger jag i soffan och tittar på " Fråga Olle", haha..herregud! 
 
pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: