nelllan

lycka

Sista dagen

Kategori:

Sista semesterdagen! Det regnar, Gud gråter för att jag måste börja jobba igen ;)
Men jag kan inte vara mer lycklig, haft en sådan underbar sommar!
Den bästa i mitt liv faktiskt! Aldrig haft denna känslan, sådan lycka.
Hela min sommar har varit spontan och fantastisk!
Alla människor som jag lärt känna, alla personer som fått mig att skratta så jag fått ont i magen.
Allt festande, dansande! Ja vad mer kan man begära av livet? :)
Buggat flera helger irad, äntligen kunnat ta upp det igen och jag vill verkligen fortsätta.
Kunnat göra precis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill!
Grillkvällar, badat som aldrig förr, varit uppe sent varje natt, kaffe på nockes.. Ja det har varit underbart.
Känner en stor trygghet i mig själv igen, vilket jag inte gjort på.. hmm..Aldrig?
Har ingen i mitt liv som trycker ner mig på något sätt utan endast människor som får mig att må bra, skratta, leva!
Inte trodde jag det fanns så mkt mer i livet, har alltid trott att livet gick ut på att vara tillsammans med någon och sedan vara någon jävla hemmafru.. tss! Gud så fel jag kunde ha! Jag är fortfarande ung och så mycket som jag upplevt denna sommaren, herregud! Nästan så man ska tatuera in " Sommar 2013", den har varit legendarisk! :)
 
Nu hoppas jag bara min lägenhet blir klar snart, att få en ny renoverad lägenhet är inte fel!
Haha, komiskt hur livet kan lösa sig så bra ibland. Bara man tar bort de negativa i sitt liv!
Kärlek på alla mina vänner och nya bekanta som gjort denna sommaren den bästa någonsin! <3
 
Bilder kommer någon dag! =D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: