nelllan

lycka

hemma!

Kategori:

Gud så skönt det är att vara tillbaka igen! =) 
I Lördags blev det partajj med alla underbaringar! *Roligt!*
 
Sedan dess har jag faktiskt knappt gjort något, resan har kommit ikapp mig nu!! 
Mycket film, mys och soffhäng!
Kroppen mår inte bra alls, ont precis överallt och huvudet hänger inte med alls.. 
 
Positiva nyheterna är iaf att jag skriver på kontrakt imorgon, och förhoppningsvis är de klara nu i helgen med helrenoveringen på min lägenhet! :) *jiippiie* 
 
 

Nu har sommaren börjat komma till sitt slut (tyvärr), men helt fantastiskt vad bra jag haft det! 
att man kunde ha så roligt och njuta av livet så mycket.. varför har ingen sagt det tidigare? :) 
 
nu börjar rutinerna igen, dra ner lite på alkoholen.. Höstmysa är la det som kommer stå på listan de närmaste tills vintern kommer och man ska åka pulka och busa i snön ^^ 
Även nu när hösten kommer ska jag ge det ett försök att sluta röka, piercing i tungan som en liten morot :) 
Sedan när vintern är här blir det nog en i naveln oxå ^^ 
 
livet är som det ska helt enkelt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: