nelllan

lycka

Trött och Irriterad

Kategori:

Gud efter ett låångt och jobbigt arbetspass mellan måndag till Tisdag så gick jag av rätt sleten. 
Men inte slut där sedan var det handledning och annat möte med jobbet...
Kom hem vid ca 18 tiden igår.. 
 
Tröttis idag oxå men inte lika farligt som igår då man iaf fått sova inatt :) 
Tog mig en redigt långt PW, längsta på..år? Shit vad härligt det var, solen sken och musik i öronen. 
Få ut sig lite agg var inte fel heller då man ibland blir så himla trött på folk som inte kan bete sig som normalt. 
Men nu har man duschat och gjort sig iordning.. gött.
 
Jobb igen på Lördag... sedan är det måndagkväll och tisdag till Onsdag..Sedan får jag äntligen min långledighet på en vecka! Behövs, vara hemma och försöka komma igång med träningen och allt sådant. 
Vara hemma <3 <3 
 
Fast nu på fredag ska jag träffa mamma och Jennifer och det ska bli mysigt. 
Länge sedan jag såg lilla skitungen så det ska bli riktigt roligt, krama lite på henne oxå! 
Å såklart mammsen :) <3
 
Pushej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: